2012 TILBAKEBLIKK – DEL 1

Først av alt: GODT NYTTÅR!! Ble visst ikke mye til blogging i ferien, haha. Men nå er jeg tilbake, med første delen av tilbakeblikk fra året som gikk:

Januar:

Ganske lite spennende måned egentlig, men jeg kjøpte mitt første par med Jeffrey Campbell’s, og jeg var med familien på Bjorli.

Februar:

Var endel med venner, hadde veldig mye alenetid med meg selv husker jeg (spesielt på Valentinsdagen tydeligvis, haha). Det var også vinterferie, men kan ikke huske å ha gjort noe spennende da.

Mars:

Medialinjen hadde fotoutstilling i byen (ble solgt 3 eksemplarer av bildet mitt, yey!) mens Service og Samferdsel hadde moteshow som jeg tok noen bilder av. Jeg fylte også 17 år og hadde fine feiringer både med venner og familie.

April:

Hadde påskeferie, snøen kom, og dro igjen, kjøpte min første (og definitivt ikke siste!) Wildfox-genser som har blitt flittig brukt siden, og så trente jeg endel.

Mai:



Mai var en veldig fin måned! Hadde mye fint vær, det var 17. mai, var på en liten overnattingstur med hele trinnet, og så kan vi jo ikke glemme Osloturen hvor jeg fikk se Justin Bieber live ved Operaen.

Juni:


Stella fylte ett år, vi hadde fortsatt masse fint vær, SOMMERFERIE♥♥, og jeg dro til Tyrkia med familien. Herlig måned!

Merker når jeg lager denne oppsummeringen fra året at jeg har fått meg hvertfall ett nyttårsforsett for 2013: Være flinkere til å ta med kameraet plasser og faktisk bruke det. Har jo så mange gode minner fra ifjor, men altfor få av de er fanget på kamera. I tillegg må jeg bli flinkere på å oppdatere bloggen, for jeg husker jo nesten ingenting av de første månedene ifjor.

Oppsummeringen av resten av 2012 kommer så snart jeg blir ferdig med innlegget. Tar tid dette her altså!

– Hvordan var første halvdelen av 2012 for deg?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg