CHRISTMAS EVE

Hei, og god 1. juledag! Håper alle hadde en fin julaften i går? Det hadde iallefall jeg! Ble ikke såå mange bilder som planlagt, men har jo noen:











Med mine fine søstre ♥

Tok ingen skikkelige antrekksbilder, men har dette:

Tommel oppXDXD Kjolen er fra Asos.

Spiste så mye god mat og koste meg masse med familien. Jeg er også veldig fornøyd med det jeg fikk! Tenkte jeg kunne vise det i morgen.

I dag har jeg ikke gjort annet enn å spise egentlig. Neida, men det blir jo veldig mye spising disse dagene, haha. Var hos stebestemor og spiste middag og sånt, og i kveld har vi sett Flåklypa Grand Prix (tradisjon♥) og nå begynner straks Valentine’s Day, som vi også skal se. Bruker ikke så mye tid på macen for tiden, rett og slett fordi jeg nyter tiden med familien min. Er ikke ofte vi er alle samlet her. Så nå legger jeg fra meg macen igjen, vi blogges i morgen! 

– Hadde dere en fin julaften?

16 kommentarer

Siste innlegg