KVELDEN FØR KVELDEN




Og så var kvelden før kvelden her! Syns adventstiden i år har gått utrooolig fort, tidligere har jeg pleid å synes at det går veldig sakte. Bildene ovenfor er fra i fjor, mens i år er kameraet mitt ganske nedstøvet, for å være helt ærlig. Men skal prøve å få tatt endel bilder i morgen da. Det må jeg jo gjøre.

I går kveld var vi en liiten gjeng hos Thomas (meg, Andrea, Aleksander og Johan Thomas, og selvfølgelig Thomas da, for å være helt presis) og så Love Actually og åpnet noen gaver. Vi klarte ikke å vente til julaften, rett og slett fordi vi ville se hverandres reaksjoner. Priceless. Jeg åpnet et par gaver selv og ble nesten helt overveldet, for de gavene må være noe av det mest personlige og fineste jeg noen gang har fått, fra mine beste ♥ Får se om jeg viser dere hva jeg fikk, tror nok mest sannsynlig ikke. Men kommer sikkert til å vise dere de fleste gavene jeg får i morgen da, det gjør jeg jo hvert år!

Blir nok ikke blogging fra meg i morgen, da jeg heller vil fokusere på familien og det faktum at det er julaften. Men forhåpentligvis har jeg mange bilder å vise dere på tirsdag! Jeg er hvertfall klar for julaften nå, med julestemningen på plass! GOD JUL, alle sammen ♥

– Har dere julestemning?

10 kommentarer

Siste innlegg