RENEWING MY HAIR




Var hos frisøren i dag og freshet opp hårfargen min litt. Det er altså det samme jeg har gjort nå som jeg gjorde sist, med samme fargen og alt. Tenkte det kunne være greit siden det er juleball i morgen og snart julaften! Jeg er iallefall veldig fornøyd, elsker ombre! Bestemte også for å gjøre noe annet mens jeg var der, nemlig:

Ta hull i ørene! Tror jeg har nevnt det før, men det er kanskje ikke så mange av dere som vet/husker det; jeg hadde hull i ørene for 9 år siden, tror jeg, men så fikk jeg betennelse og tok de ut. Så jeg har vært ganske skeptisk til å ta igjen, men i dag bare tenkte jeg at jeg skulle prøve!

Og som jeg skrev lenger oppe er det juleball, så imorgen blir det nok ikke tid til blogging. Men skal prøve å få tatt noen bilder før ballet, av antrekket mitt og sånn, så poster jeg det på lørdag!

– Hva syns dere?
– Har du hull i ørene?

13 kommentarer

Siste innlegg