FIN START PÅ HELGEN



Startet helgen med en koselig bytur med Andrea! Vi ordnet diverse ting vi trengte, og så tok vi oss en tur på kafé og kjøpte kakao og en cookie. Elsker julestemningen som er i byen nå, med alle lysene og pynten osv! Mangler bare snøen, så er det komplett!

Forresten, hele denne uken har vært så bra, rett og slett fordi jeg har blitt så mye mer positiv! Jeg startet jo søndagskveld med å tenke mer positivt og sånn, og jeg merker stor forskjell! Syns bare livet er fantastisk nå, og jeg føler jeg setter mye mer pris på de små tingene enn jeg gjorde før. I morgen er jo det desember også, noe jeg er superstoka for! Smiiiiiil folkens! Tro meg, det hjelper! :D


– Har dere hatt en fin uke?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg