TI TING OM MEG

Det er en stund siden jeg har laget et sånt innlegg, så tenkte jeg kunne gjøre det nå. Kan hende jeg har skrevet noe av det før, menmen:

Jeg har problemer med å åpne meg. Sånn har jeg vel alltid vært egentlig, men tror jeg har forbedret meg litt gjennom årene. Men likevel trenger jeg som oftest et lite “dytt”, en ting som irriterer meg med meg selv.

Jeg er alltid avhengig av et eller annet spill. Nå er det ikke snakk om sånn super crazy må-spille-hele-natten-avhengig, men at hvis jeg finner et spill på iphonen eller nettet som jeg liker, så spiller jeg det veeldig ofte, haha. Skal ikke engang nevne hvilket spill jeg er avhengig av nå…

– Jeg liker kaninen til Ingrid. Den er søt.

– Jeg aner ikke hva jeg vil bli når jeg blir “stor”. De siste årene har jeg vært veldig sikker på at det er fotograf jeg vil bli, men i det siste har jeg blitt mer usikker…

– Jeg har vært veldig usikker på meg selv i det siste. Mye av grunnen til dette er pga huden min. Jeg har alltid hatt veldig ren hud (bare hatt én eller to kviser en gang i blant), men de siste månedene har jeg fått utrolig mange kviser, og fått ganske oljete hud, og jeg merker hvor mye det “tærer” på meg, om jeg kan si det sånn.


– Jeg hater skumle/ekle filmer. Jeg takler det rett og slett ikke, selvom jeg vet at det ikke er “på ekte”. Etter jeg så Halloween-episoden av Pretty Little Liars så hadde jeg mareritt to ganger på under én uke, og jeg har som regel mareritt én gang i måneden, om ikke sjeldnere. Haha…

– Jeg er avhengig av telefonen min. For de som kjenner meg er nok ikke dette noen hemmelighet, hehe. Kan vel være ærlig nok og si at det ikke er ofte man ser meg uten telefonen min, MEN synes jeg har blitt litt flinkere til å klare meg uten den nå. En liten stund.

– Jeg fyller 18 om under fire måneder! Syns det er så rart å tenke på at jeg snart er 18 år, tiden går så sinnsykt fort. Tror hvertfall de neste månedene kommer til å gå veldig fort!

– Jeg følger med på altfor mange tv-serier. Virkelig. Altfor mange.

– Jeg blir veldig stille når noe plager meg eller jeg er irritert over noe. Dette kan vel henge sammen med den første faktaen jeg skrev, om at jeg har problemer med å åpne meg.

– Har vi noe til felles?

10 kommentarer

Siste innlegg