ØNSKELISTE TIL JUL

Dr Martens: Ønsker meg utrolig mye Dr Martens i svart lakk som dere ser ovenfor, utrolig kule!

 

Sigma Flash EF-610 DG Standard for Canon: Kunne trengt en ekstern blitz til kameraet mitt. Den på bildet fant jeg her.
Becksøndergaard skjerf: Låner mamma sine Becksøndergaard skjerf hele tiden, så jeg kunne godt tenkt meg noen selv! Likte spesielt de med hodeskaller, men syns også de med stjerner er veldig fine.
Batterideksel til iPhone: Ettersom jeg bruker telefonen min veldig mye (hehe), så må jeg også lade den ofte siden batteriet ikke er noe å skryte av på min 4s. Og det er ikke alltid jeg har tilgang til stikkontakt og kan vente med å få den ladet opp, hvis jeg er på farten. Derfor er det genialt med et sånt batterideksel som gjør at jeg kan lade batteriet uten å måtte koble den til en pc eller stikkontakt! Dekselet ovenfor er fra Mophie og finnes her.
Nike Wmns Free Run+ 3: Skoene jeg bruker til trening nå er veldig gamle, så jeg trenger nye. Jeg har hørt mye bra om disse og kunne tenkt meg de i noen freshe farger! Fant de her. Jeg trenger str. 38,5.
Treningstøy: Man får aldri nok treningstøy, right? Jeg kunne hvertfall trengt en ny treningstights, siden den jeg har er litt stor for meg og i et litt ekkelt stoff. Flere treningstopper hadde også vært greit! Str. XS.
Trenings”armbånd”: Har aldri noen plass å ha iPhonen når jeg er på trening, derfor trenger jeg en sånn holder til telefonen som jeg kan ha på armen. Fant bare et bilde på nettet nå, men det finnes nok på de fleste sportsbutikker!
Tilbehør: Får aldri nok av smykker, armbånd, ringer osv! Det på bildet er fra Never Naked.
Gavekort: Er ikke alltid det er lett å kjøpe klær, derfor ønsker jeg meg helst gavekort! Av lokale butikker liker jeg best klærne på Bik Bok, Gina Tricot, H&M og Vila.
Penger: Klassikeren. Skal jo ta lappen om noen måneder, så jeg holder på å spare til den.
Nå har jeg jobbet med denne ønskelisten i nesten fire timer tror jeg, haha! Men det er så typisk at når du først setter deg ned for å lage en ønskeliste, så glemmer du ALT. Dette skjedde selvfølgelig med meg, men kom på litt etter hvert. Kommer sikkert til å poppe opp ting etter jeg har publisert dette som jeg skulle skrevet opp, men det får bare være. Tror iallefall jeg har fått med det “viktigste” nå.
– Ønsker du deg noe av det samme?
7 kommentarer

Siste innlegg