THE DECISION

Jeg har tenkt mye de siste dagene på hva jeg skal gjøre. Det er 11 dager siden jeg sist skrev et innlegg. Jeg har blogget i over tre år nå, og da kan man fort bli lei. I dag tenkte jeg at jeg måtte iallefall skrive et innlegg til dere, enten det var positivt eller negativt. For ja, tanken om å slutte å blogge har vært der i noen dager nå… Og jeg har nå kommet frem til at jeg ikke kan slutte. Etter tre år med blogging har det blitt en stor del av meg, og jeg er virkelig ikke klar til å legge det fra meg helt ennå. Jeg liker det SÅ godt, det er bare at avogtil er ikke motivasjonen der, og sånn har det vært ofte de siste månedene. Men som sagt, jeg klarer ikke å slutte. På en dårlig dag kan kommentarene deres være til stor hjelp, dere får meg alltid til å smile, og jeg har lært så mye disse årene med blogging. Jeg kan ikke legge det fra meg.


Jeg kan ikke love innlegg hver dag, men det skal iallefall bli bedre fremover. Jeg skal skrive mer om hva jeg gjør om dagene, og jeg skal bli flinkere til å bruke kameraet mitt igjen, for det begynner å bli litt nedstøvet og det er ikke bra. Ikke minst må jeg få til flere antrekksbilder. Høres det bra ut?

12 kommentarer

Siste innlegg