EFFEKTIV DAG



I dag har jeg faktisk hatt en veldig effektiv dag! Har ikke gjort så mye forskjellig da, men jeg dro først på trening i ti-tiden (tidlig hæ??), og da jeg kom hjem dusjet jeg og fikk plutselig et ryddekick! Det årlige ryddekicket vel og merke, så i dag har jeg ryddet skikkelig på rommet mitt! Brukte vel nesten tre timer på det tilsammen, fordi jeg har ryddet og kastet så mye. Så nå håper jeg det blir en stund til neste gang jeg trenger å rydde såpass, men kjenner jeg meg rett så er det vel like ille om et par uker. Kan sikkert legge ut noen oppdaterte bilder av rommet mitt senere! Startet også å rydde litt på badet “mitt”, så jeg tenker å gjøre det ferdig i løpet av de neste dagene. Nå trenger jeg en pause fra ryddingen, haha. 

Nå skal jeg se 90210, endelig! Både det og Gossip Girl begynte jo på igjen denne uken, så nå har jeg endelig noe å se igjen. Wii! 

– Hva har dere gjort i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg