FUN IN THE SUN

Long time, no see! Slet sånn med nettet på Macen den siste uken at jeg ikke fikk blogget noe, internetten var jo som sagt veldig ustabil på hotellet, så dette innlegget skulle egentlig komme for, ganske nøyaktig, en uke siden. Men nå er jeg hjemme, kom hjem i dag tidlig. Kjenner jeg savner Tyrkia utrolig mye allerede.. Det er jo selvfølgelig deilig å komme hjem også, men jeg lengter sånn tilbake! Var så mange herlige folk der, hotellet var utrolig bra, og så må vi jo ikke glemme at det faktisk er sommer der da, i motsetning til hva det er her. Kom hjem til regn og 10 grader, trenger jeg si mer? Men jeg skal slutte å klage, det hadde jo vært verre hvis jeg faktisk hadde lyst hjem og ikke likte meg der. 

Nå har jeg hvertfall masse å blogge om fremover! Har tatt mange bilder, blant annet en del rundt omkring på hotellet sånn at dere skal få se, men så har jeg også en del andre innlegg planlagt, så det blir ikke bare Tyrkia-innlegg! Høres det bra ut?

– Hva syns dere om bildene?

12 kommentarer

Siste innlegg