LOVE NIGHT?

I går kveld var det da såkalt “Love night” på hotellet, og det var da egentlig… interessant? Haha, skjønte ikke helt poenget med det, vi sto på verandaen og så på fordi det startet et par timer etter middagen, og av det vi så var det bare noen folk som sto og danset, men det kan jo hende det skjedde mer etterpå, ikke vet jeg. Men det var fint pyntet på hotellet da, det skal de ha! Hehe.. Mamma og jeg gikk fort inn igjen på hotellrommet etter det kom en kakerlakk på verandaen, wææ! 






Nå er jeg, som vanlig på denne tiden, inne og har en liten pause fra solen! Tror nok dette blir fast hver dag, at jeg kommer inn til airconditionen og tar meg en pause mens jeg blogger også. I dag har jeg faktisk spilt litt tennis i tillegg, morsomt! Selv om jeg ikke er spesielt god da, hehe. Og dette er meg atm:

Svett og usminket, syden-style!

Nå får jeg vel ta meg turen ut og grille meg i noen timer til, vi blogges senere!

– Hva gjorde dere i går kveld?

14 kommentarer

Siste innlegg