LOVE IT HERE




Kom nettopp inn etter å ha vært ute og stekt meg i hele dag. Nesten bokstavelig talt, for det er så varmt! Kan vel egentlig ikke klage da, siden det er dette jeg har ventet på så lenge, men jeg blir så rastløs når jeg bare ligger der og solen steker. Heldigvis er det nok av ting å finne på her, så kjede meg skal jeg nok ikke! Isåfall er det min egen feil, haha. Her er både vannsklier, tennisbaner, minigolf osv. I tillegg er det All Inclusive så vi kan jo spise og drikke så mye vi vil! Har ikke bestemt meg helt for om det er positivt eller negativ, hehe. Nå skal jeg hvertfall dusje av meg svette og klor og så få på meg noe litt finere. Skal få noen til å ta outfitbilder, vil være flink til å legge ut det når jeg er her! Og for dere som lurte så er jeg i Tyrkia!

– Hva har dere gjort hittil i dag?

16 kommentarer

Siste innlegg