LANGFREDAG



God morgen dag! Våknet litt over tolv idag (ferie♥♥) og lå en stund i sengen og sløvet før jeg sto opp og laget meg frokost. Kan ikke si mange nok ganger hvor deilig det er med ferie! Skal snart ta en tur på trening, og så får vi se hva resten av dagen bringer.

Som dere som blogger her på blogg.no har merket, har jo BlogSoft fått et helt nytt design, og i starten likte jeg det ikke, men nå syns jeg faktisk det er veldig greit, og som mange andre har sagt, det ser mer profesjonelt ut. Jeg fikk teste det ut onsdag kveld, siden jeg ble valgt ut som betatester, og da likte jeg det veldig lite, men det er jo en tilvenningssak, og nå liker jeg det bare mer og mer. 

– Hva skal dere i dag?
– Til dere som blogger på blogg.no; hva syns dere om BlogSoft’s nye design? 

8 kommentarer

Siste innlegg