THOUGHTS AND CONFESSIONS

Jeg har egentlig ikke så høy selvtillit, men jeg prøver. Jeg har dårlige dager der jeg egentlig bare vil ligge under dynen hele dagen, og ikke se meg i speilet. Jeg må bli flinkere til å fokusere på det positive og ikke det negative, som jeg har en tendens til å gjøre alt for mye. Jeg liker ikke håret mitt, jeg liker ikke nesen min. Men jeg liker øynene mine, hendene mine og jeg syns jeg er passe tynn (har ingen planer om å bli tynnere hvertfall). Beina mine er også ganske greie egentlig. Poenget mitt er da at jeg… egentlig ikke har noe poeng. Jeg bare trengte å få det ut. 


Men når sant skal sies, så er kommentarene deres på en dårlig dag, noe av det beste som finnes. Dere kommer alltid med drøssevis av søte kommentarer uansett hvor dårlig jeg er til å blogge, noe jeg har vært sånn ca. hele vinteren. Jeg har virkelig merket denne vinteren at årstiden har mye å si på motivasjonen, for den har vært langt nede denne vinteren. Heldigvis begynner det å bli lysere ute, og jeg merker at motivasjonen sakte, men sikkert, kommer tilbake. 

Jeg har nå brukt nesten to timer på dette innlegget. Det skulle egentlig være et innlegg om at jeg vil tilbake til London, men så endte det opp med dette, av en eller annen grunn. Nå håper jeg bare ikke at jeg ser på dette i morgen og angrer på at jeg la det ut. 

Har egentlig ingen spørsmål til dere som handler om dette innlegget, men fyr gjerne løs med tanker/innrømmelser dere har. 

18 kommentarer

Siste innlegg