EXCITING NEWS

Om ca. to uker kommer det et helt nytt design på bloggen! Jeg har jo design i PTF (prosjekt til fordypning), og nå holder vi på med hver vår fordypningsoppgave der man kunne velge forskjellige ting som foto, lage cd-cover, webdesign osv (dette er bare EKSEMPLER, kan lage myye annet også). Jeg valgte da webdesign, og dermed å lage et helt nytt design til bloggen. Har kommet i gang nå, men det er mest med det basice, men jeg håper jeg får det til sånn jeg vil ha det. Tok noen bilder til ny header i dag da:


Ok, jeg fikk tydeligvis bare lastet opp ett bilde.. Men, det er jo bedre enn ingenting? Har ikke bestemt meg for om bildene som ble tatt i dag kommer til å brukes til headeren, det får jeg se på. Trodde egentlig at de fleste bildene ble mislykket, men det var bedre enn forventet! Som regel er jo det sånn at bildene ser bra ut på kameraet, men når man får de opp på pc’en er de mye dårligere, men denne gangen var det faktisk omvendt, så det var jo kjekt. Men som sagt, jeg får se om jeg kommer til å bruke de i en header. 

Og forresten, det var en kald fotoshoot altså. Sto ute i en topp (og tigths, men det var ikke med på noen av bildene, siden jeg skulle fokusere på overkroppen, siden det skulle være til header), og det var rundt 4 grader ute, så det var ikke særlig behagelig å stå der altså, men det funket. 

– Hva syns dere om bildet da?

11 kommentarer

Siste innlegg