OUTFIT – NEW YEARS EVE

Topp Bik Bok
Skjørt Gina Tricot (over to år gammelt)
Sko Mani
Smykke Konfirmasjonsgave


Har ikke rukket å sette meg ned før nå, derfor ble det så sen blogging. Sto opp klokken åtte i dag og dro på jobb, og etter det dro Johan Thomas og jeg til byen og deretter Moa. Ble noen innkjøp i dag også, men de får dere se i morgen. Da jeg kom hjem hjalp jeg til litt her hjemme, og så stelte jeg meg og tok outfitbilder. Så der har dere, veldig detaljert, dagen min. Antrekket er forresten veldig enkelt, men jeg liker det.

Nå er det snart tid for kalkun osv., gleder meg! Blir nok et innlegg til senere i kveld, må få til et til før vi starter det nye året. Helt sykt at det er siste dagen dette året, syns tiden har gått så fort, jeg!

– Hva syns dere om antrekket?

17 kommentarer

Siste innlegg