NIGHTY NIGHT


Jeg har flere ganger de siste månedene sagt at NÅ skal det bli bra blogging osv., men jeg føler at det aldri faktisk har blitt det. Før var jeg liksom flink til å ta bilder hele tiden og var skikkelig motivert, men så var det bare noe som skjedde, og bloggingen ble rett og slett.. ja, ræva. Men nå føler jeg at jeg har fått et lite boost, så fra og med i morgen skal bloggingen bli som den var før. Jeg skal ta masse bilder, lage flere videoblogger og rett og slett forbedre bloggingen min. Jeg skal hvertfall prøve.

Shoppingen i dag ble ikke akkurat noe særlig. Det ble ingenting nytt, MEN jeg får snart nye sko i posten! Nemlig Jeffrey Campbells!! Bestilte i dag og jeg kan ikke vente med å få de i posten. Gleder meg vilt! Nå tror jeg at jeg snart skal legge meg, er så utrolig trøtt. I morgen bærer det hjem til Ålesund igjen!

– Hva har dere gjort i dag?

18 kommentarer

Siste innlegg