99

1. Siste du drakk: Iste
2. Siste du ringte: Mariell
3. Siste mottatte sms: Johan Thomas
4. Siste sangen du hørte på: Justin Bieber ft. Boyz II Men – Fa La La
5. Sist du gråt: Det husker jeg faktisk ikke, men jeg tror ikke det er så lenge siden.

 

JA ELLER NEI:
6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Nei.
7. Har du noen gang vært utro: Nei.
8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Ja, jeg har vel det. 
9. Har du spist noe som er giftig: Njaa, tror jeg ble matforgiftet av noe flymat for en del år siden da.

ENTEN ELLER:
10. Dansing eller synging: Begge deler, på tull. Jeg kan verken danse eller synge, såå.
11. Cola eller Pepsi Max: Pepsi Max
12. Jordbær eller bringebær: Jordbær
13. Facebook eller nettby: Facebook. Nettby eksisterer vel ikke lenger uansett?
14. Svart eller hvit: Hvit.


DETTE ÅRET:
15. Har du fått nye venner i år: Jaa ♥
16. Sluttet å være forelsket: Nei.
17. Ledd til du har begynt å gråte: Maaange ganger!

AKKURAT NÅ:
18. Møtt noen som har forandret deg: Ja, jeg har vel det.
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Jepp.
20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Ja.
21. Kysset noen fra din top friends liste: Hva er en top friends liste?

SANNHET
23. Hvor mange barn vil du ha: Det vet jeg ikke.
24. Har du kjæledyr: Nei, men stesøsteren min har verdens søteste chihuahua.
25.Vi du forandre navnet ditt? Nei.

26. Hvordan feiret du din siste bursdag: På bursdagen min dro jeg til Oslo med mamma og på Robyn konsert, mens bursdagsfeiringen var med verdens beste venner ♥
27. Når våknet du i dag: Sto opp kvart over sju, men våknet vel ikke før jeg hadde gått ut ytterdøra, haha.
28. Hva gjorde du midnatt i går: Sov.
29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Juul ♥
30. Sist gang du så pappan din: I går.
31. Hva ville du forandra i livet ditt: Det vet jeg ikke.
32. Har du menstruasjoner: Ehm, ja?
33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Every daaay
34. Hva går deg på nervene akkurat nå: Det vet jeg faktisk ikke.
36. Hva er ditt virkelige navn: Selena Gomez vel.
37. Sivilstatus: Forever alone.


KJENDISPARET

38. Stjernetegn: Fiskene
39. Gutt eller jente: Jente
40. Alder: 16
41. Ungdomsskole: Kolla
42. Videregående: Ålesund
43. Hår farge: Blondt.

43. Langt eller kort hår: Midt i mellom, syns ikke det er så langt
45. Høyde: 1.67 eller noe sånt?
46. Er du betatt av noen: JB, hvem ellers?
48. Piercinger: Nope.

49. Tattovering: Nei.
50. Høyre- eller venstre hendt: Høyre.

VILLE DU:
51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Nei.
52. Sovet alene med åpenhimmel: Skummelt.
53. Dumpet en venn framfor kjæresten: Spørs på situasjonen.
54. Ha sprunget naken på en fotballbane bare for å komme på tven: Hahaha, nei?
55. Brukt en hel dag på shopping: Ohyeah.
56. Kysset en av samme kjønn: Nei.
57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Hahaha, hvem har laget disse spørsmålene egentlig?
58. Blottet deg for en du er glad i på webb?: Nei.
59. Ha oppkalt barnet ditt etter deg: Hahaha, nei.
60. Springet 1mil bare for å se noen du er glad i: Hvis det var eneste måten jeg kunne se vedkommende på så.

AKKURAT NÅ:
61. Spiser: Ingenting
62. Drikker: Ingenting
63. Nå skal jeg: spise middag
64. Venter på: middag
65. Hører på: home & away som går på tv’en

FRAMTIDEN DIN:
66. Lyst på barn: Ja.
67. Lyst til å gifte deg: Ja. 

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?
69. Lepper eller øyne: Øyne
70. Kyss eller klem: Spørs.
71. Høyere eller lavere: Høyere
72. Eldre eller yngre: Eldre
73. Romantisk eller spontan: En god blanding.
74. Fin mage eller fine armer: Mage, tror jeg.
75. Tattovering eller piercing: Hmm, spørs hvor mye det er.
76. Voldsom eller forsiktig: Forsiktig
77. Forhold eller bare lek: Det spøøørs
78. Bråkmaker eller tilbakeholden: En god blanding

HAR DU NOENSINNE:
79. Kysset en fremmed: Nei
80. Drukket sterk alkohol: Nei
81. Mista brillene/linsene: Bruker verken briller eller linser, men har mistet solbriller da, hah.
82. knulla på første date: Nei.
83. Knust noens hjerte: Tror det..
84. Fått ditt eget hjerte knust: Jepp
85. Blitt arrestert: Haha, nei.

86. Takket nei til en invitasjon til date: Ja.
87. Grått når noen har dødd: Ja.
88: Likt en gutt: Jepp.

TROR DU PÅ:
89. Deg selv: Av og til.
90. Mirakler: Ja.
91. Engler: Njaa.
92. Himmelen: Vet ikke helt.
93. Nissen: Selvfølgelig, hvem gjør ikke det?
94. Kyssing på første date: Det kommer an på.
95. Kjærlighet ved første blikk: Hmm, ja.


SVAR HELT ÆRLIG:
96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja.
97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei.
98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja
99 SPØRSMÅL: Tørte du å svare på alle? Jepp.

Edit: Dette ble skrevet for litt under en time siden, så nå har jeg altså spist middag og Home & Away er ferdig.

– Har du svart på denne “undersøkelsen” (lol, vet ikke hva jeg skal kalle det) før?

5 kommentarer

Siste innlegg