INSPIRASJON

På spørsmålsrunden jeg hadde for leeenge siden (som jeg ennå ikke er ferdig å svare på, det kommer når jeg finner videokameraet!) fikk jeg mange spørsmål om hva som inspirerer meg, og jeg har ikke så mye annet å svare enn dette: ALT. Det kan være alt fra ting hjemme og på gaten, til blogger, nettsider som weheartit, til tv-serier, til kjendiser. Her har dere noen bilder som inspirerer meg, noen av de har jeg tatt selv, som jeg liker å se tilbake på og bli inspirert av:

Link//link//link//link//link//link//link//link                                                                                                                                                                                    
Her er noen av mine egne som inspirerer meg:


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Hey, nå fikk jeg nettopp masse mer inspirasjon etter å ha laget dette innlegget!

– Hva syns dere om bildene?

10 kommentarer

Siste innlegg