TYRKIA NEXT



Kjenner at jeg gleder meg veldig til å komme til varmere strøk nå! Kan forresten informere dere litt om hvordan det blir med bloggingen der borte; det står på nettsidene at det er internett i fellesrom på hotellet, så da må jeg vel gå ned dit hver gang jeg skal blogge, så da sier det seg selv at det ikke blir sånn supermye blogging. Men minst ett innlegg hver dag skal jeg nok få til. Jeg vet ikke hvordan det blir med Prosjekt 365 der nede, men det får jeg ta som det kommer. Og det blir sikkert en del “I dag har jeg…. ” – innlegg, men er det ikke sånn det skal være når man er på ferie da?

Så da snakkes vi når jeg kommer frem til Tyrkia, om ikke på flyplassen eller noe sånt. Flyet går i kveld fra Molde, så vi er vel fremme sent på natten/tidlig på morgenen på hotellet.

– Hva skal dere i dag?

43 kommentarer

Siste innlegg