HOME SPA

Siden vi skulle ha skolefotografering i dag, tenkte jeg at jeg kunne ha et lite “hjemmespa”, så det hadde jeg igår kveld. Jeg startet først med en lang varm dusj og etter det tok jeg på ansiktsmaske. Jeg brukte denne:

Exuviance Rejuvenating Treatment Masque. Jeg liker denne såå godt, huden min blir så fin og myk etterpå! Mens jeg hadde på meg denne, lakket jeg neglene med denne:



Denne er så fiin!

Jeg hadde på ansiktsmasken i 15-20 minutter til den hadde tørket inn, og da vasket jeg den av og smurte inn ansiktet med denne:

Exuviance Multi-Protective Day Creme med solfaktor 15.

Og siden det var bølget hår som fikk flest stemmer i dette innlegget (tuuuusen takk til alle som stemte, forresten!) bølget jeg også håret.





Jeg sto i 1 time og 15 minutter og bølget det, haha. Jeg var greit lei til slutt, for å si det sånn. Men huden min ble hvertfall myk og håret mitt var klart.

Anbefaler alle å ha hjemmespa en gang iblant, man føler seg så bra etterpå! Jeg skal hvertfall ha det mye oftere.

– Har du ofte hjemmespa?

18 kommentarer

Siste innlegg