PIRATES OF THE CARIBBEAN: ON STRANGER TIDES

I går var jeg og noen venner og så Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides på kino, den fjerde Pirates of the Caribbean-filmen. Jeg har aldri vært noen fan av sånne filmer, liker best komedier osv. Jeg har kun sett én av de andre Pirates of the Caribbean-filmene før, enten nummer to eller tre.

Filmen var skummel, morsom, ekkel og bra. Jeg lo, jeg ble skremt, jeg var noen lunde bergtatt (om man kan kalle det det) og i noen øyeblikk måtte jeg nesten bare se andre plasser enn på lerretet. I begynnelsen av filmen visste jeg virkelig ikke hva jeg hadde gått med på, ettersom jeg, i første scenen, kipte meg noe så inni granskauen, haha. Men jeg overlevde, det var jo ikke sååå gale, selv om jeg foretrekker filmer der jeg slipper å se andre steder eller holde meg for øynene.

Gode skuespillere var det hvertfall ikke mangel på. Johnny Depp er jo perfekt i rollen som Jack Sparrow og med Penelope Cruz ved sin side slår det ikke feil.

Bildene ovenfor er linket.

– Har du sett filmen?

24 kommentarer

Siste innlegg