KAFÉBESØK

Heihei! Nå er det virkelig skjerpings på bloggfronten altså. Hvor mange ganger har jeg ikke sagt det liksom? Men nå er det så og si vinterferie, så nå har jeg faktisk tid til å blogge. Vi har jo fortsatt skole i morgen, men vi er ferdig med alle prøver og innleveringer før ferien, så da sier jeg bare at det er ferie. Ah, det blir så deilig!

I går var jeg opptatt hele dagen, så da fikk jeg ikke noe tid til blogging. Først var det jo skole, og deretter dro jeg på Lyspunktet og spiste med mamma:



Jeg spiste en kjempegod kyllinglefse, og mamma spiste noe som heter Marthas Wraps:



Kjempekoselig med et lite kafébesøk iblant!

Resten av dagen brukte jeg på å lese til en samfunnsfagsprøve vi hadde i dag (som jeg tror gikk bra btw), og på kvelden så jeg film med mamma.

– Har du hatt vinterferie denne uken, eller har du neste uke/uken etter?

15 kommentarer

Siste innlegg