2010 – ÅRET SOM GIKK, DEL 1

Veldig greit å ha en blogg når man skal se tilbake på året! Her er en liten oppsummering av året som gikk:

JANUAR
Jeg hadde jentekveld med Maria og Mariell, og vi lagde en dans til United State of Pop 2009:

Haha, må nesten le litt.

Jeg hadde også photoshoot med Margretha og Silje til et fotoprosjekt på skolen. Temaet vårt var sminke og klær fra 60-tallet til nå, og overgangen fra Svart/hvitt-bilder til farger.

Denne gangen kunne jeg virkelig ikke mye om fotografering og redigering, såå, ja.

Margretha og jeg var på skitur med mamma og Kjetil:

Hahaha. Good times, good times.

Ellers la jeg ut mange hot or not’s, vs’er, og rare bilder. Jeg begynte også å stripe håret mitt litt hos frisøren for å begynne å bli blondere igjen:

Og ja, jeg la ut alle bildene i 400px, så de var ganske små.

FEBRUAR
Jeg var på vintertreff:

Tror jeg hadde den verste hårdagen i historien:

Lol.

Jeg begynte å lære mer om Photoshop:

Lol2.

Jeg fikk tilbake pc’en min etter den hadde blitt fikset på i noen måneder:

Det var vinterferie og jeg dro på bowling med Malin og Mariell:

Jeg fikk endelig HELT-dressen min etter 7 uker venting, og jeg bodde i den nesten hele vinterferien:

Ellers skjedde det ikke så mye..

MARS
Det var ikke så mye spesielt som skjedde den måneden…..

.. bortsett fra karneval hos Maria….

.. og BURSDAGEN MIN:

Fikk verdens kuleste rettetang, og jeg var syk….

Jeg ble blondere…

Mariell var med til Oppdal i påskeferien, og vi levde i onepiecene under hele “oppholdet”:

Og jeg oppdaget at det fantes noe som heter Manuell fokus. MegaLOL:

Og jeg ble skikkelig stolt over dette bildet, haha.

APRIL
Hadde en liten photoshoot med Margretha..

.. og en til:

.. hadde en kjempekoselig grillkveld med venner:


Ellers var det ikke mye som skjedde, men konfirmasjonen min nærmet seg med stormskritt, så det var mye forberedelser til den.

MAI

Måneden startet med at jeg konfirmerte meg, og det var en fantastisk dag.

Jeg fikk et eget speilreflekskamera i konfirmasjonsgave…

Canon EOS 50D, my baby ♥ Og fotointeressen ble større.

Jeg lærte meg litt mer i Photoshop..

Jeg var sliten….. haha

Sommeren begynte å komme:

17. mai!:


Jeg var på fototreff som var arrangert av Ida-Marie og Vilde, og det var supergøy!:

Et bilde jeg tok av Cecilie.
Jeg ble også solbrent for første gang i år.
JUNI
Jeg ble mer og mer interessert i fotografering..

Image and video hosting by TinyPic
Var i byen med klassen, og på museumet Kube..
Image and video hosting by TinyPic
Var på Sex and the City 2 premiere..
.. jeg kunne begynne å bruke sommerklær.. endelig.

Kjetil kjøpte kamerastativ, som ble og er godt brukt av meg:
Det begynte å nærme seg sommerferie..

Ler fortsatt av dette bildet!
<3
Det ble endelig sommerferie, og Mariell og jeg “bleket” tennene:
Det er tyggis, sånn btw.
Var på en kjempekoselig filmkveld hos Maria:
Sankthansaften:

Malin og jeg overnattet med Mariell, og den natten døgnet vi. For å si det sånn, dagen etter gikk utrolig sakte. Vi spilte Playing with fire hele natten. Og den natten tente de Sankthansbålet i Ålesund, som ble kåret til verdens høyeste bål.
Del 2 kommer enten i dag, eller i morgen eller noe. Dette ble kanskje litt uoversiktlig, men det får bare være.
– Har dere hatt et fint år?
7 kommentarer

Siste innlegg