NYTTÅRSFORSETTER FOR 2011

Den 31. desember 2009 skrev jeg nyttårsforsetter for dette året, og sånn gikk det med de:
– Spise mindre godteri. Check. Jeg har faktisk blitt mye flinkere.
– Få 5 i snitt til sommeren. Fail. Heh.
– Bruke mindre tid på dataen. Check.
– Være mer med vennene mine. Check. Jeg har utrolig mange fine minner fra dette året ♥ (Skal prøve å komme med et innlegg der jeg ser tilbake på dette året)


Mine nyttårsforsetter for 2011:
– Kun spise godteri på lørdager, om ikke det er spesielle anledninger.
– Bli flinkere til å ta bilder, lære mer.
– Spare opp til mer fotoutstyr.
– Gå opp en karakter i minst tre av fagene på skolen til sommeren. (Har et lite veddemål på gang)
– Ikke la stresset ta overhånd når vi har mye arbeid på skolen.
– Ha et fantastisk år.


– Har du laget deg nyttårsforsetter? Nevn ett?

18 kommentarer

Siste innlegg