VI SNAKKES

Da blir dette siste innlegget før vi drar til Polen. Er så reisesyk nå at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Tror det blir en fantastisk opplevelse dette her!

Må si tusen takk til dere forresten, dere er kjempeflinke til å kommentere! Merker det at etter jeg begynte med å kommentere tilbake igjen, så får jeg flere kommentarer. Jeg gjør ihvertfall mitt beste for å kommentere tilbake, så jeg beklager hvis jeg glemmer det noen ganger. Og takk for alle sangtips! Nå er iPoden min fylt opp med masse bra!

Bagasjeen! Faktisk helt tilfeldig at det er på et rosa teppe, merket det ikke før jeg hadde overført til dataen, haha.

Men da snakkes vi på….. fredag! Ha noen fine dager!

PS: Jeg har begynt på videoen fra Spania, men har ikke blitt helt ferdig enda, så dere får vente enda litt lenger 🙂

– Har du vært i Polen før?

28 kommentarer

Siste innlegg