JEG KOMMENTERER TILBAKE

I går var jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orket å blogge. Spesielt etter fotballtrening, da var jeg vel omtrent død egentlig. Men jeg er her, så jeg må da ha overlevd på et vis.

I dag var en laang skoledag og da hjalp det vel egentlig ikke at jeg fortsatt var trøtt, pluss at det har vært dårlig vær i dag og da blir jeg alltid trøtt. Begynner å bli veldig tydelig at sommeren er over, og at høsten har lagt seg godt til rette.

Genser New York
Bukse Yellow Rat Bastard, New York
Støvler Hunter
Støvler hører til i dette været!

Men til overskriften da; jeg har bestemt meg for å begynne å kommentere tilbake igjen. Det var jeg veldig flink til for ca. et år siden, men så sluttet jeg plutselig. Jeg synes de som kommenterer innleggene mine fortjener bedre, så derfor har jeg bestemt meg for å prøve å kommentere tilbake igjen, til de som ikke reklamerer altså.

– Hva har du gjort i dag?
– Høstvær hos deg og?

23 kommentarer

Siste innlegg