I HEART STARBUCKS

Tilbake i Belgia! Disse to og en halv dagene i London har gått alt for fort, men jeg håper at det ikke blir så mange år til neste gang.

I dag bestemte jeg meg for å prøve noe på Starbucks, nemlig Lemon Frappucino. Ettersom det så utrolig godt ut på bildet, prøvde jeg en og jeg ble veldig positivt overrasket. Jeg trodde at kanskje det var noe iskaffe lignende med litt sitronsmak, men heldigvis (siden jeg ikke er noe særlig glad i kaffe) smakte det noe lignende sitronslush eller hva jeg skal kalle det. Utrolig godt ihvertfall!

(Beklager veldig stort bilde, men jeg måtte rotere og da ble det sånn)

Forhåpentligvis kommer innkjøpene i morgen, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg får tid til. De kommer når de kommer 🙂

– Har du smakt noe fra Starbucks før? Isåfall hva?

9 kommentarer

Siste innlegg