BILDER FRA DYREPARKEN – BELGIA, DAG 5

I dag har vi vært i en dyrepark som heter Planckendael (uttales Plankendal) og det var faktisk ganske gøy. Utrolig mange dyr jeg ikke har sett før og mange søte og rare dyr. Kommer ikke til å skrive så mye, men jeg har tatt veldig mange bilder. Først må jeg starte med å vise noe som var helt rart og ikke minst frekt:

Finn 1 feil? Dette var så random som det går an å bli, og i BELGIA? Sist jeg sjekket var ikke akkurat Malin et særlig vanlig navn i BELGIA? Hahahaha.
Skilt til en plass der man kunne gå inn og klappe forskjellige dyr som f. eks geiter.
Ok, det er mange av dyrene jeg ikke aaaner hva er, så ikke spør meg, heheee.
Flamingoer!

En gribb! Haha, de ser så ondskapsfulle ut.
Husker ikke hva de heter, men jeg kaller de bare minikenguruer.
En liten ape av et eller annet slag.
En….. rar fugl?
Okser, på en måte
Veldig rar og sjelden skapning dette her altså…
Sykt rare fisker! Sjekk munnen, haha
Utrolig søt fugl!

Koala!!! Søteste skapningen på jord! Var ikke så lett å få bilde av den, siden den sov for det meste og skjulte seg bak treet.
Husker ikke hva dette dyret heter, det hadde et rart navn.
Kenguruer!

Gorillaer. Mor og barn, tror jeg. Faktisk veldig rart å se på, først trodde jeg det var et par eller noe, for det så ut som de kysset.
Sebraa. Den så skikkelig trist ut..
Heheee.
Og til dere som ikke klarer å ta dette med en klype salt; nei, jeg kysser ikke statuen.
Et eller annet.

Har egentlig maaange flere bilder å vise dere, men det kommer i andre innlegg. Tror det kommer et innlegg til i kveld.

– Hva syns dere om bildene? Vet at det ble veldig mange bilder.

11 kommentarer

Siste innlegg