SPESIELLE

God morgen! Nå sitter jeg ute i fineværet og koser meg. Vet ikke hvor mange grader det er, men det er hvertfall over 20 og det har det vært hver dag ♥ Må jo prøve å få litt farge mens jeg er her!

Senere i dag kjører Tour de France forbi en plass i nærheten, så det skal vi prøve å få med oss. Selv om jeg syns det er veldig kjedelig å følge med på når det går på TV, tror jeg det blir litt kult å se på ekte. Skal prøve å få tatt noen bilder, men om de blir bra kan jeg ikke love.

Noe jeg nesten må blogge om her, er de spesielle pølsene, selv om det kanskje høres utrolig rart ut. Vel, de er ikke så spesielle for de som bor her da, men for oss i Norge som er vant med pølser som allerede er litt kokt/stekt, så er de nok litt spesielle:

De er helt og holdent rå. Altså, man kjøper de når de er helt rå, og ikke sånn vi har i Norge. Men når de er ferdig er de faktisk sinnsykt gode!

Men nå skal jeg fortsette å kose meg ute og spise markjordbær! Er så herliiig dette!

– Hva skal du i dag?
– Er det fint vær der du er?

13 kommentarer

Siste innlegg