NOEN BILDER FRA BELGIA HITTIL

Greetings from Belgium! I dag startet jeg dagen med å spise frokost (wooow!) og så satt jeg ute i den herlige varmen og koste meg. Noe farge tror jeg ikke det har blitt enda, men den vil (skal) nok komme. Etter et par timer dro vi til en plass jeg ikke husker helt hva heter (glemsk) og der spiste vi og så ble det litt shopping. Har egentlig ikke tatt så mange bilder, men kan jo vise noen få:

Det "slottet" til venstre minte meg litt om et legoslott, haha. Den gule dere ser nede til høyre er en Candy Shop, altså en godteributikk, men det skjønte dere sikkert. Det var masse godt der, og vi måtte jo selvfølgelig hamstre inn litt, det er jo trossalt lørdag.
Olleke Bolleke Candy Shop

Random turist…. Sier vi

Og jeg har kjøpt meg noen kjempekule sko:

Leopard-converse! Ikke All Star – converse da, men i den stilen. De er fra en butikk som heter Texto og de kostet 20 euro, ca. 160 kr.
I kveld har vi grillet god mat, og dette er hva jeg har på meg:
Kjole fra New York, sko fra ØkonomiSko.

– Hva syns dere om skoene?

12 kommentarer

Siste innlegg