SVAR DEL 1

cola eller pepsi?
Pepsi

vinter eller sommer?
Sommer

brunost eller hvitost?
Ja takk, begge deler?

Hvis du kunne valgt mellom en million kroner eller å møte Justin Bieber, hva hadde du valgt da?
Oi….. hehe, den var faktisk ganske vanskelig.. Hadde jo vært gøy å få en million kroner, men samtidig hadde det også vært gøy å møte Justin Bieber. Men jeg tror jeg velger en million kroner, da kunne jeg kanskje dratt på en av konsertene hans i tillegg 🙂

vet foreldrene dine at du blogger?

Jepp

Image and video hosting by TinyPic


når har du bursdag?

18. mars

har du photoshop?
Ja, det har jeg 🙂

liker du justin bieber?
Jaa
Image and video hosting by TinyPic

hva skal du i sommer?
Til Belgia. Og ellers skal jeg vel nyte sommeren med vennene mine.

hva er ditt beste minne?
Tror jeg får det spørsmålet hver gang jeg har spørsmålsrunde, haha. Men det er så mange minner at det er vanskelig å velge bare ett.

hvilken kamera bruker du?

Image and video hosting by TinyPic

Canon EOS 50D

vil du anbefale noen bra kameraer?

Anbefaler det ovenfor. Eller, egentlig alle Canon speilreflekser. Jeg lånte Canon EOS 350D i noen måneder og var veldig fornøyd med det og så fikk jeg jo det ovenfor i konf. gave og ble enda mer fornøyd med det. Har prøvd Canon EOS 1000D (Maria sitt) i noen sekunder og tatt et par bilder med det og det virket veldig bra det også.

fav drikke?
Smoothie

fav mat?
Pastasalat

Del 2 kommer etterhvert. 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg