BILDER FRA DAGEN MIN

I dag har jeg….

vært ute i solen…..

tatt bilder av Leon….

gått tur….

fått ny trenchcoat….

sett svenske hollywoodfruer(noe jeg fortsatt gjør)….



og vært med Margretha.

Jeg og Margretha gikk oss en tur tidligere i dag. Egentlig skulle vi på en butikk som var åpen i dag for å kjøpe noe, men selvfølgelig hadde den stengt når vi kom. Men vi fikk ihvertfall gått en liten tur, snakket og mimret tilbake på sommeren ifjor. Mye latter.

I morgen er det skole igjen, så derfor blir dette dagens siste innlegg. Har planer om å legge meg tidlig, men først skal jeg spise nybakte boller (som forhåpentligvis blir ferdig før jeg legger meg) og… NOOOOOOO, det går jo ikke cougar town i dag!! Noen som vet hvorfor??!
Vel, ihvertfall blogger jeg mer i morgen etter skolen. Misunner dere som ikke starter før på onsdag.

– Hva syns du om bildene?
– Har du hatt en fin påske?

19 kommentarer

Siste innlegg