VINNEREN AV EOS!

Da har jeg telt opp kommentarene, ble faktisk over 500 kommentarer til slutt pga. all spammingen, og så mange kommentarer har jeg aldri fått før. Det er kanskje lite for noen av dere, men for meg er det veldig mye 🙂
Ble en liten "spammekrig" som jeg kaller det, på slutten, så da bestemte jeg meg for å avslutte konkurransen.

Regine Sofie! Du kan sende meg en mail til [email protected] med hvilken Eos du vil ha og navn og adresse.


Svaret på gjettekonkurransen var selvfølgelig en eos og alle som deltok hadde rett. Så da gikk jeg inn på random.org for å få et tall mellom 1 og 39, og vinneren ble:
Iselin! Du vil da bli linket i et av innleggene mine senere i dag.

Takk til alle som deltok i begge konkurransene, det vil komme flere i fremtiden!

– Gratuler de? 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg