LITT KONKURRANSEINNSTINKT, KANSKJE?

I går kveld fant jeg et ludospill på App Store som jeg bestemte meg for å prøve. På begynnelsen gikk det ganske bra og jeg hadde faktisk ganske god sjanse til å vinne, men så plutselig bestemte de andre brikkene seg for å slå meg inn èn etter èn og plutselig var alle fire inne. Da fikk jeg skikkelig konkurranseinnstinkt og bestemte meg for at jeg skulle ut igjen og slå alle. Vel, jeg tapte. Så jeg slettet hele spillet fra iPoden. Heh, nevnte jeg at jeg er dårlig taper i tillegg? Jeg kan være god taper iblant, men ofte dårlig taper, hehe.

Ellers er det søndag i dag og jeg skal nyte det som er igjen av ferien før vi begynner på skolen igjen på tirsdag. I dag er det onepiece- og sminkefri dag. That's the way we like it.


Skal oppdatere med nye bilder i løpet av dagen 🙂

– Har du konkurranseinnstinkt og/eller er dårlig taper?
– Flere som har onepiece/joggebukse- og sminkefri dag i dag?

22 kommentarer

Siste innlegg