DERE ER HERLIGE!

Herregud, jeg sitter her og er skikkelig glad over alle gratulasjonene jeg har fått idag! Hadde aldri trodd at jeg kom til å få så mange, dere er virkelig helt fantastiske! Beklager for at jeg ikke har svart på noen særlig mange av de, jeg har vært ganske opptatt i dag, men virkelig, jeg er utrolig glad for hver og en av gratulasjonene. TUSEN TAKK! 😀

Selv om jeg har brukt store deler av bursdagen min på skolen, har det vært gøy. Jeg har jo tross alt fått være med vennene mine hele dagen og jeg kunne ikke tenkt meg noen bedre å feire den med.

Midt inni Åpen Skole kom Benedicte og Charlotte med to muffinser til meg og Venuja, med søte, små, rosa hjerter på og sang bursdagssangen til oss. Utrolig søtt gjort! Elsker å ha bursdag, synd den snart er over.

– Liker du å ha bursdag? Dumt spørsmål egentlig.. 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg