VAR DEN SÅ MYE?!

Wow, her går det fort, skal jeg si dere! Har sittet med inspoveggen og naturfagsprosjektet i noen timer og nå er jeg endelig ferdig! Ikke med inspoveggen da, men med naturfagsprosjekt. Har jobbet med det noen uker nå, så det var deilig å endelig bli ferdig. Håper bare på bra karakter nå da.




Inspoveggen hittil. De utklippene som ligger slengt på midten, er ikke limt på enda.

Jeg vet at jeg har vært en sløv blogger i det siste. Har hatt mangel på inspirasjon og har ikke orket å ta så mange bilder, men håper det går over snart. Har vært veldig trøtt denne uken også.
Nå legger jeg meg. Gleder meg til helg og å få sove lenge.. på lørdagen ihvertfall. Vi skal spille cup på søndag og første kampen er HALV NI!

– Har du hatt noen prosjekter i det siste?
– Gleder du deg til helg?

8 kommentarer

Siste innlegg