SVARENE PÅ SPM. RUNDEN – DEL 2

Valgte å ta del 2 skriftlig istedenfor på videoblogg, for videobloggen ble veldig dårlig. Så beklager jeg for at det kom så sent, veldig dårlig av meg. Og så vil jeg si at noen av spørsmålene hoppet jeg over fordi jeg ikke ville svare på de og at sånne "topp 5 gutte og jentevenner" hoppet jeg også over, fordi jeg ikke vil nevne bare 5. Jeg er glad i alle vennene mine like mye 🙂

Top 3 drikke?
Smoothie, ferskpresset appelsinjuice og iskald fersken iste.

Drikker du alkohol, røyker du?
Nei, og nei. 😉

Karaktergjennomsnitt ved vinteren nå?¨
4,6

Liker du blånisser eller rødnisser best?

Blånisser!

Har du søsken og er du glad i dem?
Har til sammen 6 stesøsken og er glad i alle sammen  🙂

Leker du med dem ute i snøen ofte?
Njaa, de to minste har jo jeg vært ute i snøen med av og til.

Hvilken del av deg selv er du mest fornøyd med?

Øynene.

Hva synes du om Barack Obamas meninger og livsverk?
Jeg er ikke akkurat så veldig interessert i politikk og sånt, men Obama virker som en grei president. Jeg er 14 år og er ikke så mye interessert i meningene og livsverket hans, det samme gjelder nok resten av politikere rundt om i verden. 😉

Er du miljøvennelig?
Prøver å være det, men tenker egentlig ikke så mye på det.

Hvilken telefon har du?
LG KS360.

Kjøper og selger du aksjer?
Som sagt er jeg 14 år. Tror det er svar nok 😉

Er du smart?
Kall meg Einstein. Neida, jeg syns jeg er sånn passe smart, men kan jo selvfølgelig ha mine blonde øyeblikk.

Hva synes du om Aleksander Rybak og Bjørn Johan?
Aleksander Rybak er ikke jeg noe interessert i, men Bjørn Johan er jo herfra og jeg syns han har en bra stemme og har kommet seg langt.

Er du motebevisst?
Sånn passe. Er ikke sånn veldig interessert i hva som er det siste nye, men litt interessert er jo jeg.

Hva spiser du gjennomsnittelig gjennom en dag?
Frokost, lunsj, middag og kveldsmat.

Hva er din favoritt blomst/plante?
Har ikke peiling.

Om jeg er flink, kommer del 3 imorgen, men jeg lover ingenting.

4 kommentarer

Siste innlegg