BF WAS HERE

Hei dere! Nå dro nettopp >Margretha< herfra etter å ha vært her i to timer ca. Og nesten hele de to timene, har vi jobbet med plakaten vår i engelsk. Vi har om Bollywood og skal levere inn plakat og hver vår stil i morgen eller på fredag, er ikke helt sikker på når, så da er det lurt å være forberedt. Sånn ble ihvertfall plakaten til slutt:

Her er jo bare litt av plakaten da. Og.. litt av meg. Men vi ble veldig fornøyd og i tillegg er jo den rosa! (Awesome)

Og vi koste oss litt med web i ste:


Margretha var akkurat for sen her, men jeg var jo bare.. nydelig..

Og så tok vi noen bilder rett før hun dro:

Men bare et av de ble vellykket. Ly <3

Så nå tenker jeg at jeg tar meg noe frokostblanding og så legger jeg meg. De har jo begynt å vise Glee på søndager istedenfor onsdager, så da er det jo ingenting å se på på onsdagskvelder..

Hva syns dere om plakaten vår? (Det dere ser av den ihvertfall.)

12 kommentarer

Siste innlegg