DET NÆRMER SEG MED STORMSKRITT

For en liten stund siden kom jeg hjem fra ten sing og i dag var siste øving før vintertreffet (VT)! VT er altså i helgen og jeg gleder meg skikkelig for det blir masse gøy der. Det skal blant annet være fotoseminar der og det er jo perfekt for meg! Så da blir kameraet med meg, så når jeg kommer hjem på søndag, får dere se bilder. Det blir jo utrolig gøy!

Må si jeg ble skuffet når jeg så at de ikke viser Glee i dag. Hvorfor viser de Supernanny (eller hva enn det heter) istedenfor?! Det er jo bare dumt.


Det har vært dårlig blogging fra meg i det siste, beklager det. Skole, you know.

Hva syns du om at de viser supernanny istedenfor glee?

8 kommentarer
    1. hei : ))) jeg vil begynne denne komentaren med å fortelle deg at dette er ikke reklamering, jeg vil ikke at du skal ta det sånn. jeg har bare ett enktelt spørsmål på bloggen min som for meg er ganske viktig for å få en kansje, enkelere hverdag? vær så snill og hjelp meg ved å svar på spørsmålet mitt i komentarfeltet mitt. jeg ville blitt utrolig glad vis du hadde tatt deg to min til å gjøre det,og ikke minst satt stor pris på det. uansett, ha en forsatt fin onsdag : )))

    2. Hei jeg fikk en utfordring og jeg vil gjerne gi den videre til deg 🙂 Den går ut på å skrive ti ting du vil gjøre før du dør. Håper du tar den og sammtidig vil gå innom gloggen min<3 Hilsen Fannyvanny.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg