FOR EN DEILIG MANDAGSKVELD

Nå har jeg nettopp fått i meg en skål med Crüsli "frokostblanding" og det var utrolig deilig etter treningen. Om vi ser bort i fra at mandager ikke er blant favorittdagene mine, er kveldene herlige. Det å komme hjem fra trening og ta seg en lang dusj etterfulgt av en skål med god frokostblanding og Cougar Town ♥ De to førstnevnte er fullført, så nå venter jeg på ukens episode av Cougar Town. Digger den serien! Når jeg tenker meg om burde jeg laget en topp 10 liste av favorittseriene mine, for det er mange flere enn de jeg nevnte tidligere i dag som også fortjener en plass.

Wow, innlegget ble litt lengre enn jeg trodde. Ihvertfall ble jeg utrolig sjokket når jeg så hvor mange kommentarer jeg fikk på outfit-innlegget under her. Thank you ♥

Hva bruker du å gjøre på mandager?

14 kommentarer

Siste innlegg