FOR EN KVELD!

Det har vært en morsom og ikke minst koselig kveld. Det var deilig å møte noen venner og være litt sosial etter alle disse dagene. Skal redigere en dansevideo og så ta kvelden. Vi har jo fri imorgen så jeg får sove så lenge jeg vil!

Hva jeg finner på i morgen, vet jeg ikke. Kanskje jeg får med meg noen ut i akebakken? Det hadde sikkert vært kjekt. Og nå føler jeg dette innlegget blir veldig kort og dårlig, men jeg tenkte å slenge inn et innlegg til før kvelden er over.


Vi fant på kallenavn til hverandre i dag. Maria er "the fast one", jeg er "Vanilla" (pga. jeg kaller meg det på bloggen) og Mariell er "The slowly one". Så derfor på bildet, skulle Maria forestill at hun var veldig rask, jeg holdt en eske med vanilje (vanilla) og Mariell hang etter oss siden hun er "the slowly one".

Skal jeg legge ut vår morsomme dansevideo i morgen?

God natt!

16 kommentarer

Siste innlegg