UKENS BILDE?

Fikk en idè fra Mariell litt tidligere i dag, at jeg kunne starte med UKENS BILDE. Altså at dere sender inn bilder til meg på e- post og så en gang i uken velger jeg ut et bilde og linker til den bloggen som har sendt inn det bildet. Hvis han/hun har blogg da. Bildet må også være tatt selv.

Jeg VET at det er veldig mange der ute som er utrolig flinke til å ta bilde. Så om du vil sende inn et bilde eller to. Eller tre for den saks skyld, så kan du sende inn til [email protected]. Merk emnet med UKENS BILDE. Håper jeg får inn bilder da, det er jeg ikke helt overbevist om skjønner dere.
Om dere lurer på noe, er det bare å spørre i kommentarfeltet.

Hva syns dere om idèen?

EDIT: Hvis du vil kan du lage et innlegg på bloggen istedenfor å sende på mail. Du velger selv 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg