ÅRETS FILM

Nå skal jeg starte noe som jeg faktisk ikke har sett på andre blogger før, så hvis du mener at jeg hermer etter noen så beklager jeg det, men jeg har ikke sett det på noen andre blogger.

Jeg snakker om Årets film. Året 2009 er snart over, og gjennom dette året har det vært premiere på mange filmer. Noen brae og noen mindre bra.

Jeg syns definitivt at Årets film- prisen går til New Moon. Helt klart! Det er jo bare en måned siden den kom på premiere, men uansett er den jo kjempebra!

Så dette må dere gjøre:
Skrive i kommentarfeltet hvilken film dere syns fortjener prisen som Årets film. Dette burde helst være en film som har kommet ut i år. Dere kan gjerne skrive flere filmer hvis dere ikke er helt sikker på hvilken dere liker best.

Neste søndag skal jeg velge ut noen av de filmene som ble nevnt flest ganger i kommentarfeltet, så får dere stemme helt til nyttårsaften, og voilà! Der har vi Årets film.

Hvilken film fortjener prisen?

18 kommentarer

Siste innlegg