DET FØRSTE MØTET

Nå har jeg altså hatt mitt første møte med snøen, hvis vi kan kalle det det, og det var ganske gøy! Margretha og jeg flettet håret, tok på oss luer, votter, skibukser og boblejakke og 'løpte' ut. Vi fant selvfølgelig ikke noen av kjelkene, så det ble en oppblåsbar "kjelke" med lite luft i. Gikk ikke særlig fort, men skitt au.

dsc02134
Et ganske "nydelig" bilde av meg og Margretha.

Vi er hvertfall klar til mattetentamen i morgen! Har øvd og gått gjennom alt, og hjernen min er nesten overfylt av regnestykker.

Har du hatt ditt første møte med snøen i år? (Dette skoleåret)


NB!! HVIS DU IKKE HAR MELDT DEG PÅ JULEKALENDEREN ENDA, ER DET SISTE SJANS NÅ!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg