JULESTEMNING!

I dag hadde vi det skikkelig koselig i mat & helse timen! Vi bakte nemlig julemanner og mens vi gjorde det hørte vi på julemusikk. Det som ødela det hele, var at det ikke var snø ute men at det regnet som bare det. Snakk om gledesdreper! Julemennene ble ihvertfall kjempegode og for å si det sånn: jeg ble ganske mett. Neste uke skal vi lage julegrøt, så det blir nok julestemning da og!

Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig til jul. Det er jo trossalt under en mnd. igjen! I helgen blir det pynting til advent, så det gleder jeg meg veldig til!

208842988197a34ab1f4large
Og siden jeg ikke har noen julebilder på denne pc'en, får dere heller dette søte bildet fra weheartit.com
Men nå skal jeg på ten sing. Snakkes!

Har du bakt noe julebakst i år?
Har du gjort noe som har fått deg i julestemning?

5 kommentarer

Siste innlegg