Hva syns du?
det var kjempe søtt men ikke noe for meg. xD
Ohyee, nice :-D-Se bloggen min, er Aleksander Selnes kjekk ? 🙂
kjempesøtt ! 😀
SYKT FIN KJOLE ! 🙂 hvo er den ifra?
jeg vil også ha! 🙂
kjempe fint!
Søtt, ja!
Obligatoriske felt er merket med *
Kommentar *
Navn *
E-post * Din e-postadresse vil ikke bli publisert
Nettsted
Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen. Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen. Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.
det var kjempe søtt men ikke noe for meg. xD
Ohyee, nice :-D-Se bloggen min, er Aleksander Selnes kjekk ? 🙂
kjempesøtt ! 😀
SYKT FIN KJOLE ! 🙂 hvo er den ifra?
jeg vil også ha! 🙂
kjempe fint!
Søtt, ja!