HÅRET MITT HAR VOKST, JO!

Hei, alle sammen! Det er kanskje litt uvanlig at jeg ikke blogger før nå, men grunnen er at jeg ikke har med min bærbare pc til pappa og da blir det en gammel stasjonær jeg må bruke, og det er ikke særlig gøy. Men nå sitter jeg jo her. 

Men til overskriften; jeg kom over noen bilder jeg tok i juli, som jeg la ut her når jeg nettopp hadde laget denne bloggen. Og vet dere hva? Håret mitt har faktisk vokst siden den tid! Jeg synes jo ikke håret mitt er langt i det hele tatt, men i forhold til sånn det var i juli er det faktisk ganske langt. 
44636741246979049878n400
Dette outfit bildet i verdens dårligste kvalitet (!!) ble tatt i juli. Og hvis vi ser på håret mitt nå:
44636771259073873889
Så har det faktisk vokst litt! 
Vokser håret ditt fort?
8 kommentarer

Siste innlegg