JEG KAN SAMMENLIGNES MED EN TOMAT

Slitne meg er hjemme fra trening nå og har nettopp kost meg med en skål med havregryn. Jeg blir aldri lei av det! Hvis du ikke skjønner overskriften, så er det sånn at jeg var rød i trynet på trening i dag og kan derfor sammenligne meg med en tomat. Jeg så vel kanskje sånn ut:
malintomat
Ok da, nå overdriver jeg. Men jeg var ihvertfall rød!

Da blir vel dette siste innlegget i dag, så vi snakkes i morgen!

Bruker du å bli rød i fjeset når du har trent/løpt?

HUSK VURDERINGSRUNDEN HER! SKRIV SÅ MANGE KOMMENTARER DERE VIL!

6 kommentarer
    1. HAHAHA du er så fantastisk! 😀 bra sammenligning og bilde !;D nei jeg blir ikke rød.. men blir lett rød som en tomat i kulde leler hvis jeg trener – er derfor jeg har ganske mye sminke når jeg opptrer med dansing! haha
      sv; takk for kommentar søteste du! 😀 jeg så a christmas carol (igjen) og den nye jamie fox filmen (som jeg bare glemmer navnet på). hehe :D:D

    2. tror ikke det, eller håper ikke det iallfall.. haha
      SV; jaja, men det blir så mye stress føler jeg .. i begynnelsen er det alltid morsomt å blogge, men så bare daffer det litt av 🙁 og da er det bare ikke kjekt lengre! men vi får se.. etter jul kanskje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg