I DAG HAR JEG TJENT PENGER!

Som jeg sa tidligere i dag, skulle jeg være med Mariell og selge VG. Det gikk veldig bra, så jeg tjente 168 kr! Må si jeg føler meg veldig rik nå. Etter det dro vi hjem til henne så lagde vi videobloooogg! Det ble mest en sånn tabbevideo siden 3/4 av videoen inneholdt tabber. Sånn går det når man har på seg glatte sokker. Hun holder hvertfall på med den nå, så den kommer senere! Beklager at jeg har vært dårlig til å svare på kommentarer i det siste, men det er jo ikke alle kommentarer som er vits i å svare på heller..

sdc12973
Her vil dere ikke se fjeset mitt.

Har du tjent penger i det siste?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg